søndag 28. juni 2009

Hovefestivalen 2009!

Da er jeg hjemme igjen fra Hove!
Var vel strengt tatt hjemme for 3 dager siden, men bloggen fikk vente til nå... ja, dere lurer vel kanskje på hvordan jeg har hatt det!? Jeg har hatt det AWSOME! DRITBRA! PERFECT! En ganske fin beskrivelse på det hele...

Men Hovefestivalen bestod for det meste av planlegging. Det var så mye jeg måtte få med meg at alt måtte planlegges ned til minste detalj. Jeg måtte planlegge hvilke konserter jeg måtte ofre til fordel for andre, planlegge når jeg skulle spise, når jeg skulle slappe av i campen og drikke, jeg måtte tilogmed planlegge når jeg skulle drite! Helt sant! Og gjennom planleggingen har jeg fått med meg alt det jeg ville vil jeg tro!

I tillegg til å få med meg alle sendingene til Radioresepsjonen så fikk jeg med meg hele eller deler av følgende konserter:

Montée
White Lies
The Ting Tings
Franz Ferdinand
Eagles of Death Metal
El Caco
The New Wine
Fleet Foxes
The Killers!!!
Iskald
Architects
Benea Reach
Enslaved
All That Remains
Slipknot
The Virgins
The Gaslight Anthem
Q-Tip
Major Parkinson
Disturbed
Faith No More
The Prodigy

Og jeg kan ikke beskrive hvor mange av disse konsertene som var kanon, nesten alt var så bra!!! Jeg tror jeg kanskje skal ta med noen konsertanmeldelser senere en gang...

Jeg tok ikke med meg kamera! Men heldigvis gjorde Karina det, så her får du noen smakebiter på Hovefestivalen 2009 og hva vi gjorde på...











høhø



De fine fasilitetene like ved siden av campen. Pissoaret viste seg å være lett å tette til! Vi fikk dermed vår egen innsjø av urin like i nærheten. Deilig!



Lapskausen fra kolonialen ble populær!



Et av de morsomste bildene fra turen! Hadde du vært med så hadde du flirt du og...















Her er bilder fra "slåsskampen" vi startet på campen! De eneste omkomne var 2 telt og en god del stoler!














Og vi hadde det kjempegøy alle sammen!!

Da var den Hovefestivalen over... Kommer nok til å savne den nå og! Men det blir alltid en gang til!

Ska me KUGA?!?!

Ingen kommentarer: