tirsdag 19. mai 2009

Et delaktig gjensyn med den gamle Posten-gjengen...

Jeg husker tilbake i tiden, rundt den samme tiden som nå for et år siden... da Posten-gjengen herjet på Postterminalen i Årødalen.

Den besto helt eller delvis av meg selv, Henrik Linnes, Amalie Småsund, Mats Blakstad og Henriette Thomassen...
Vi ble alle omsider kjent med hverandre oppå posten, og til slutt var vi blitt en gjeng som fant på mye tull uten at sjefene ble særlig sur en gang! Og vi holdt det gående i 9 måneder fylt med morsomheter som holdt oss gående gjennom den stressende post-dagen!

Men etter de 9 månedene ble det forandringer... Når det led mot høsten 08 så bynte folk å slutte! Amalie var ferdig på frisørlinja på romsdal og skulle bli lærling i Ålebyen! Mats var ferdig på Romsdal (med hva faan han studerte, do not remember) også, og flyttet til Trondheim for å studere... noe lignende sikkert, på HIST! Og Henrikkkkken selv skulle nordover på Folkehøgskole en plass ute i bushen... og da var det bare jeg og henriette igjen! Vi har så klart hatt det morsomt av og til vi og der vi har baksnakket halve staben oppå posten, men det ble lizm ikke det samme.

Tiden har gått, og selv om jeg savnet de 3 gamle så har jeg heldigvis fått noen gode erstatninger der i nyere tid. Line Majones har vært der en stund nå, og våre samtaler og påfunn har egentlig brakt "gjengens" standard til nye høyder <3. Problemet er bare at hun jobber ALT for lite. hint hint!
Og Einar var jo så klart igjen. Og Daniel og Tore har også bynt der... hysteriske folk alle sammen!

Og for 2-3-4 måneder siden sluttet Henriette og. Hun skulle begynne en ny jobb på progym! Så da var jeg den siste i gjengen som var igjen på denne gudsforlatte plassn!

MEN!!
I dag fikk jeg gode nyheter! Heldigvis for oss som mister vennene våre til disse hersens folkehøgskolene, så varer FHS bare et år... Og Henrik er ferdig med sitt år. Stakkaren savner så klart skolen, men jeg skal prøve å gjøre savnet litt mildere for han.
Men uansett, ja!!! Henrik begynner på igjen på Posten imorrgen :DDD
Og det blir awsome! Vi to kunne finne på så mye rart. Vi kunne lure hverandre oppi de mest kinkige situasjoner og le av hverandre, men fortsatt uttrykke våre følelser til hverandre. No gay overtones whatsoevver!

Det blir awsome... Det eneste hemma nå er at jeg ikke har lenge igjen der da. Bare litt over en måned eller noe til sammen! Synd for han så klart! Og jeg må da skilles fra min kjære Henrik igjen. Men heldigvis for me så ska i te Trondheim neste år... da ska i besøke Mats heile tida og snylte på maten hans... neida


Velkommen hjem, Henrik





Videre... jeg må svare på Martines utfordring i bloggen hennes... nemlig å nevne mine bokstaven A-objekter... Dette skal jeg gjør fort tror jeg!

A perfect circle




Awsome band... En supergruppe med blant annet medlemmer fra bandet Tool! Min favorittsang av dem for tiden er Pet! LIsten!!


Arrested Development



hahahaaaaaaa, dritbra serie... Hele sammenhengen i programmet er helt fantastisk. Den er oppfinnsom, litt varm, samtidig som den er litt syk... Love it! Ble introdusert av Eirik Avvik!


ablegøyer



Ablegøyer er alt som er morsomt som jeg og andre finner på... eller ser... eller wahtever! It's ablegøyer, yeah! FØØØØNNY!!


Alkohol



Jada, Martine nevnte alkohol og... men jeg måtte jo herme, man kommer ikke utenom!


Anarki



NEI. Jeg er ikke anarkist, men det symboliserer det jeg kaller troublemaking og ikke minst så symboliserer det kaos i hodet mitt. Og det beste jeg vet for eksempel i klassn er når ting kommer ut av kontroll og det blir full kaos! IT'S ANARCHY, BABY!!



Absolutt ingenting

Nuff said



Adrenalin



Uansett om du hopper i strikk eller får en umulig oppgave foran deg på eksamen... there's no greater drug! Except Alcohol!



Audi



Jeg er ingen bilfanatist, men man må jo ha bil. SO ICH DRAIVEN GERMAN JAAA!!! Audi e saker shø, kjempebila! Bildet her var det som lignet mest på min. Nei, jeg vet. Jeg har faktisk ingen bilder av bilen min på pc'en




AIDS



Holder folketallet nede.



Avføring



Det stinker kanskje litt, og har masse bakterier i seg. Men fy satan så deilig det er å få ut av kroppen!!


Det var det... Vær så god, Martiiiine <3
Neste blir vel B, men den sparer jeg!

Snx, folx!